Bootyshakin

Idag har jag kollat på film heeela dagen. Helt seg och har träningsverk(!) efter gårdagens bravader. Var på Göta Källare och skakade rumpa verkligen hela natten med min bror och syster (nästan hela syskonskaran samlad) :P.
Det var hur bra musik som helst hela natten, så vi var dem sista att lämna dansgolvet när dem stängde.
Dock kan träningsverken också ha att göra med att jag glömde legget hemma, och kom på det halvvägs in till stan. Så vi fick vända tillbaka och jag sprang hem och tillbaks till station på typ tjugo min. Men det var värt det för jag hade hur kul som helst.

Det får vi göra om snart...

Kommentarer
Postat av: syster Helena

Var jätte kul hade också en super kväl.

2009-08-16 @ 19:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0