Lite inredning på G

IKEA har kommit ut med sin nya katalog. Mycket passande eftersom jag håller på att göra om hemma. Min far och jag har varit och köpt tapeter och färg, så jag hoppas att han har tid att hjälpa mig väldigt snart eftersom jag börjar bli gaaanska trött på hur det ser ut här hemma.
I vardagsrummet ska jag bara måla om väggarna och sätta upp lite nya tavlor. Möblemanget är jag nöjd med. I sovrummet tänker jag göra om helt och hållet. Det är butugly där inne och jag trivs inte alls. Eftersom de nya tapeterna är väldigt färggranna och rätt mörka tänkte jag att det skulle vara snyggt med ljusa möbler, gardiner osv. Denna sängstomme är jag sugen på:


och passande vita sängbord (som jag inte hittar på hemsidan, men som finns i katalogen) hjälp mig att hitta?! :D
Hallen ska också målas om, jag ska sätta upp helfigursspegel och så vill jag ha upp alla mina sneakers på väggen på något sätt. <3

Min balkong fixade jag dock i början av sommaren. Här är lite bilder när jag och baby käkar indisk mat på balkongen (Dolly var också med):





Lägger upp bilder på alla rum när det är färdigmålat och inrett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0