URF was the shiet!

Nyklippt och på Uppsala Reggae Festival :D



Fick äääääntligen se en av mina största favoriter inom Reggae, Collie Buddz.
Förra gången stod jag och Vivvi i TRE FÖRBANNADE TIMMAR utanför Göta Källare och väntade på att få komma in och se honom. När vi står längst fram i kön säger dörrvakten "Nej nu e det fullt, nu kommer det inte in några fler". GAAAH!, kände jag då. Då gick vi till donken och blev bjudna på mat av någon främling, alltid nåt.
Men nu fick jag se han iaf. Här är en video för er som inte känner till hans underbara musik.


Kommentarer
Postat av: viviviiv

hahaha bästa hamburgaren utan bröd endå!



läskig dag å kallt va de!!!!

2009-08-11 @ 13:12:34
Postat av: Anonym

Hoppas ni hade kuliss, fin du va i håret !

2009-08-13 @ 23:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0