ledig torsdag

Älskar att göra god frukost när jag e ledig eftersom jag annars bara hinner slänga i mig en macka och ta téet to go. Så detta gjordes imorse:

 


Sen har jag haft riktiga höstkläder på mig...


Kofta från Vero Moda, halsduk från Monki, Blus från H&M, leggings från Gina Tricot och Uggs från Eurosko.
 
...och bakat chocolate chip cookies... tror jag redan ätit 4 st idag :S Receptet jag har är helt sjukt gott.
Skulle iväg och träna, men har blivit riktigt snuvig, så får se vad som händer med det.


Kommentarer
Postat av: fff

ja pluggar en asflummig konstlinje o malar o hittar mejsjlav hhaha. www.myspace.com/wegah här e mina pieces om du vill kika. så, va sa du, har du ntt hiphopigt intresse da?

2009-10-08 @ 19:29:28
URL: http://www.blaoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0