Happy birfday to me!

Var ute igår och firade min födelsedag med en massa underbara människor <3. Först var vi på restaurangen Barcelona Tapas. Jag hade bokat bord till kl 21, vi var där kvart i men fick inget bord förens 45 min senare. Det sög ju, men till slut fick vi äntligen slå oss ner och njuta av den faktist riktigt goda maten och sangrian. Jag åt kycklingfajitas och vitlöksbröd och fick smaka av calamaresen och paellan. :D












(Notera Fares Fares vid bordet bredvid oss ;P)

Efter den goda middagen gick vi ut och jag shakade bort allt bröd och ost jag ätit, hehe. På hemvägen stötte vi på Björn Gustavsson. ^^



Fyfan vad jag ser ut kl 4 på morgonen, men anyways... tack så hemskt mycket för det goda sällskapet, alla presenter och allt jag blev bjuden på. :D

Kommentarer
Postat av: Fridis

Fina bilder! ;DD

Många kändisar höhöhöhöhö



(Du fyller år om 33 min) GRATTIS!!!!! I förskott igen ;I haha

2009-09-26 @ 23:28:14
Postat av: Fernando

Trevligt var det, synd att man alltid ser ut som en mupp på varje bild man är i => Grattis! =>

2009-09-27 @ 02:29:54
Postat av: SV:

hehe varför säger alla så.. tycker bilderna blev bra, förutom den på mig med björn, men det skyller jag på Jimmy :D

tack för alla grattis!

2009-09-27 @ 16:29:29
URL: http://sweetstreet.blogg.se/
Postat av: faster mirjam

Grattis Matilda

hoppas att du haft en härlig födelsedag

Bra bilder på dig o kompisarna

2009-09-27 @ 21:14:25
Postat av: faster mirjam

Grattis Matilda

hoppas du hade en härlig födelsedag

du såg ut att ha trevligt på din uteKVÄLL!

Många hälsningar och GRATTISKRAMAR

HÄLSNINGAR MIRJAM

2009-09-27 @ 21:28:52
Postat av: Anonym

"kul att du kor" haha har inte sett/hort de pa lange fan roligt. ja bor har, de e skitnice, massa fresh hiphop, eru na hype pa gamet fortfarne? gar inte att missa att du fyllt ar. grattis! okej, stay fresh.

2009-10-03 @ 17:15:08
URL: http://www.blaoo.blogspot.se
Postat av: Helena

Va mycket kända väner du har, det märks att du blivit en känd bloggare nu=)kramen

2009-10-06 @ 16:02:58
Postat av: Andreas

Hey Sweety, grattis i efterskott!

Hälsningar Andreas (från ICA)

2009-10-08 @ 00:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0