shopping spree

Imorse åkte baby till Barcelona och ska vara borta en hel vecka. :( Så jag var tvungen att muntra upp mig själv. Och det finns inget bättre sätt än att shoppa!
Så det blev en hel del...



T-shirts och underkläder från New Yorker , Bamboo örhängen och ett kassetband-hänge som jag ska göra till örhänge från Glitter, Maybelline mineral foundation och Maxfactor concealer från Kicks.

Nu ska jag göra varm choklad med marshmallows och kolla på någon animerad film, det mår jag alltid bra av. :)
Längtar tills "Alice in Wonderland" med Johnny Depp kommer ut på bio. Min favoritskådis och en av mina favorit Disneyfilmer på samma gång kan ju inte gå fel.

Kommentarer
Postat av: Helena

japp shoppa kläder o skor är roligast i världen...lägg dina sista pengar på sånt man kan alltid äta mackoroner o tonfisk resten av månaden haha.

2009-09-20 @ 14:30:32
URL: http://sweetstreet.blogg.se/
Postat av: Henrik ( läkare under utbildning)

Dålig uppdatering hihi vill ju läsa vad som händer i ditt liv varje dag=)

2009-09-24 @ 08:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0