Shopping

Fyllde garderoben igår med mitt favoritplagg... jeansleggings <3

Ett par utan fickor, 99 kr på BikBok



Och ett par med fickor, 199 kr på KappAhl



Och även nya shoes, 229 kr på Deichmann



Nu ska jag lägga mig i soffan igen och äta resten av min pizza, som baby var snäll och gick och köpte till mig imorse eftersom enda sättet jag kunde förflytta mig på var genom att krypa haha. Drack endå bara en öl ute och 2 glas vin innan, men ibland blir jag bara sjukt bakis endå. :( Önskar att jag inte hade gått ut igår, men så säger man väl alltid dagen efter. :P
Det roligaste med att gå ut är endå typ att klä upp sig, hehe... och dansa! Vad tycker ni är roligast med att gå ut?


Kommentarer
Postat av: helena

Håller med klä upp sig och DANSA.....

2009-09-06 @ 21:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0