Sunday

Idag vakna jag kl 8 efter att ha sovit i endast fyra timmar. Kunde inte somna om men var endå sjukt trött. Got my act together runt kl 14 och städade hela lägenheten och målade klart hallen. :D Det vart riktigt nice. Skulle egentligen på loppis men orkade verkligen inte stå och sälja saker när jag va så trött, plus att jag hade inte förberett något eftersom min lördag sööööög och förstörde allt!
Just nu är jag sjukt sugen på chips, men har jack shit hemma... ska nog storhandla imorgon. Hoppas jag kan sova inatt, ibland har man bara för mycket tankar i skallen så de är omöjligt hur mycket man än försöker...

By the way... jag har ingen aning vem som besöker min blogg, förutom typ min mamma och syster hehe så ni kan ju skriva en kommentar, mycket roligare så :D

Kommentarer
Postat av: Syster yster

Ja jag är alltid här puss

2009-09-07 @ 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0