Ännu mer godis...

Fasiken vad man käkar godis vid den här högtiden. Julgodiset kommer ju inte i närheten. Man köper själv och man får av vänner och familj, och t.o.m på jobbet står det en skål med godis i personalrummet. Klart man inte kan hålla sig ifrån den.
Fick en annorlunda version av påskägg av min mor, men med lika gott innandöme för det. Massa Malacopåsar. :D
Min bror, tjejen och bebis var här nyss, bjöd bort lite godis och kollade på "Babylonsjukan", det var mys. Nu ska jag snart lägga mig och sova länge, ledig imorgon. :)


Kommentarer
Postat av: isabel

GODIS!! jätte mumsigt men väääldigt onytigt så man går upp i vikt :( inte bra ;'(

hur har du det?

2010-04-13 @ 15:25:29
URL: http://avisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0