min "söndag"

Eftersom jag ofta jobbar helger och är ledig dagen efter så är måndagar mina söndagar.
Idag var jag på thaimassage på morgonen, sååå skönt! Behövdes verkligen eftersom jag hade superont i både ryggen och benen. Sedan tog jag en promenad hem och la mig i sängen och åt choklad och chips till lunch, medans jag kollade på "Grease". Älskar den filmen, kan se den 140 gånger utan att tröttna.
Nu har jag städat hela lägenheten medans jag lyssnat på Desmond Dekker och Otis Redding. <3
Min far hittade lite loppisgrejjer som passade mig. En sjuttitalslampa, ljusstak och en pinnstol. Ljusstaken ska jag nog göra om och ha i sovrummet när det är färdigmålat/tapetserat.
Min nästa projekt, efter sovrummet, är att göra om i köket. Tanken är att jag ska ha flera olika pinnstolar i olika färger, måla om köksbordet och ha den nya lampan. Så det blir lite "gammaldags feeling" över det hela. Kommer inte kosta mycket eftersom man hittar stolarna på loppis och bara målar om.
Just nu används matbordet till allt annat än att äta på, så min pysselhörna får relocate då.



Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

sv: tack, vad kul att höra! :) hugs

2010-01-18 @ 23:45:20
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Lena Aspman

Du kommer att få det så fint när du blir klar!Kram

2010-01-20 @ 13:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0