ut med det "gamla", in med det nya!

Idag var en nystartardag!
Jag och baby var hos hans mamma i hennes jättefina nya lägenhet med nya möbler, sen när vi kom hem plockade jag undan alla julsaker och vi städade hela lägenheten.
Nu ska jag plocka fram alla nya julklappar och ställa på sin plats vilket jag inte hunnit göra än. :S Och imorgon funderar jag på att måla om i sovrummet.
Får se vad som händer ikväll, är sugen på att kolla en massa skräckisar och käka popcorn och chokladglass. ;P
Om någon vän läser detta är du inbjuden!



Kommentarer
Postat av: Lena Aspman

Konstigt att det är så underbart att julpynta men sedan lika skönt när allt är borta igen. Kram

2010-01-10 @ 11:02:49
Postat av: frida

ååh såg ju inte förän nu att man va bjuden (;

2010-01-10 @ 16:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0