varför blir man alltid sjuk när det händer saker?!

Vaknade helt varm igår morse när jag skulle till jobbet, men var ju tvungen att gå iaf.
Skulle till en kompis som fyllde 25 på kvällen men det orkade jag ju såklart inte, var halft död och somnade vid 23 snåret. Riktigt tråkigt eftersom massa skönt folk skulle vara där. Jag får fira dig en annan dag Claudio. <3
Sen är ju sovrummet färdigtapetserat så hade planerat att inreda hela lediga helgen. Superexcited! Men det har jag faktist gjort litegran, kunde inte bara ligga i soffan när det står ett tomt rum som är färdigt för att inredas. :D Lägger upp bilder när jag fått mer iordning.
Sen jobbade jag i väsby i torsdags med Olle, riktigt roligt och skönt att det ligger 5 min hemifrån mig.
Köpte lite nya saker från jobbet (Deichmann sko):


Väska och plånka, 169 kr/st


Kappa skor, 349 kr.
Blev aasnöjd när jag hittade dessa eftersom jag hade planerat att köpa likadana från Converse till våren. Ända skillnaden att dem kostar 999 kr. Och är gjorda av djur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0