ojojoj

Idag har jag vart igång hela dagen!
Var inne i stan vid 11 och gjorde lite ärenden. Sedan strosade jag runt i gamla stan några timmar i solen. Hittade en liten butik med hur mycket sköna t-shirts som helst. Typ jag kunde tänka mig att äga varenda en, och det fanns typ 100 olika modeller för 200 kr/st. Colorez heter butiken, som även finns som webshop.
Gick även runt i lite andra butiker och köpte grejjer till lägenheten och lite påskpynt (älska påskpynt, mycket finare färger än julpynt). Sedan åkte jag hem och packade av alla grejjerna för min rygg dödade mig.
Efter ca 1 h hemma åkte jag ner till centrum och mötte upp min syster för fika, drack två latte och åt en toast till. Sedan till mina föräldar och snodde lite påskris från deras äppelträd, kommer bli fint när de blommar ut. Sedan hämtade vi min fina cykel som var inne för montering, sedan hem, ta ett bad, nu film och säng!
I helgen blir det städning, påskpynt, arbetsprover och födelsedagsfest. Vad ska ni hitta på?








Kommentarer
Postat av: Ida We

Coola tishor!



Yea indeed:) Jo jag har gjort huset, det är väl lite som ett dockhus, fast utan tak och sakerna sitter fast :)

2010-03-27 @ 17:18:23
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Lena

Vi är precis på gång att åka på 50årsfest på Moonshines klubb. Ska bli spännande. Kram

2010-03-27 @ 17:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0