jag kan inte andas!

Fyfan, jag är så jäkla täppt i näsan. Vaknade typ 6 gånger inatt för jag inte kunde andas (jag kan verkligen inte andas genom munnen, man blir ju astorr i halsen.)
Vaknade rätt tidigt, men har legat i sängen tills typ nu och inte orkat göra nåt. Har bara ätit en banan också, det är nästan det jag hatar mest av att vara sjuk, att man inte känner någon smak. Varför ska man äta om man inte kan känna smaken? Jag som älskar att äta!
Och typiskt när det ligger godaste resterna från igår i kylen. Jobbade ju igår och var helt slut efter, så när jag kom hem stod baby och lagade den godaste potatisgratängen i världen (hans mormors recept) med kycklingfile och fetaostsallad. Kände smak igår iaf så kunde njuta av den då som tur är. :)
Nu har jag iaf dragit på mig myskläder och halsduk och ska bege mig på jakt efter nässpray!
Laters!


Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

stackare, hoppas de går bort

2010-05-04 @ 16:04:15
URL: http://brownsugar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0