Tiden går alldeles för fort!



Hittade en teckning som jag gjorde för fyra år sedan. Känns som det var typ... i förrgår.
Tiden går alldeles för fort och det känns som att man vill göra mer med sitt liv, men att man aldrig riktigt kommer igång. Man kommer med bortförklaringar som "jag har inte råd att resa och se världen", men egentligen är det ju bara att ge sig av. Ok det kommer ju inte vara bekvämt utan pengar, men det går ju på något sätt. Eller så sparar man pengar istället för att spendera allt på kläder och skor(!) :D
Tur att jag har mitt målande och pysslande så att jag gör något kreativt iaf! (Tack mamma för att du pysslade så mycket när jag var liten) <3

Kommentarer
Postat av: Din trogne läsare ( du vet vem hihi)

Så sant borde bara resa i väg.....

2009-08-28 @ 09:33:41
Postat av: Lena Aspman

Jag pysslade men du skapar. Har samlat ihop en låda med bilder du målade när du var riktigt lite samt berättelser som du skrev då. Du får den nästa gång vi träffas. Älskar dig! Kram mamma

2009-08-28 @ 15:09:16
Postat av: yo

jag kanner igen dej.. spannade. kom in hit av nan anledning att ja googla pa natt. kul slump, stay fresh! h

2009-09-13 @ 18:04:43
URL: http://www.blaoo.blogspot.com
Postat av: Mimmi

Oj vilken fin ^^

Superbra

2009-12-07 @ 20:38:50
URL: http://sommarblomster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0