Trevlig lördag och söndag!

Shoppade lite igår fast det är dagarna innan löning och jag är brokeass. Har dock kommit på mig själv att köpa lite annorlunda kläder som jag blir blixtförälskad i och sedan använder bara 1-2 ggr innan jag tröttnar. Så denna gång köpte jag lite mer basicplagg. Ett vitt linne och svarta leggings (med coola detaljer på benen) från BikBok och en vit "skjortblus" från H&M. Dessa tror jag att jag inte kommer tröttna på. Iaf inte på ett bra tag.
Hade på mig linnet och leggingsen igår när jag träffade Jenny och Taza. Vi åt mycket god middag på farbror sen träffade vi upp min syster och bror och dansade lite.
Gick hem rätt tidigt dock eftersom jag tappade rösten så tror jag börjar bli sjuk. Ganska typiskt eftersom det är höstomställning på jobbet så jag ska jobba 6 dagar nästa vecka. Så idag har jag bara softat hemma, lagat god mat, ätit godis och kollat på film. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Lika snygg som vanligt

2009-08-24 @ 23:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0