Juldagen

Så var julen över för denna gång också. Känns alltid lika tråkigt, eftersom jag älskar denna högtid och speciellt dagarna innan med alla förberedelser. Älskar att julpyssla hemma, baka och göra julgodis och köpa alla klappar.
Julafton spenderades först hos min morbror med hela släkten. Där åt vi hur mycket god mat som helst, kollade på Kalle Anka och t.o.m Jultomten kom. Honom har jag inte träffat på flera år ;) Han kom mest för mina småkusiner, men iaf.
Sedan åkte vi hem till mina föräldrar, proppade i oss massa godis och öppnade ett stort lass med julklappar. Har alltid blivit bortskämd på julafton. :S
Efter jag chillat med min familj och alla kissemissar, åkte jag vidare till min killes mamma och syster och fick ännu mer mat, haha. Denna gång var det morotslåda och kålrotlåda som gällde eftersom dem är finska. Urgott var det. Sedan gick jag och killen hem och däckade på momangen.

 





Jag hade på mig blå sidenklänning från Barcelona, röda tights från H&M och svart rosett i håret från H&M.



Dem har alltid lika fin gran hos min morbror, känns riktigt juligt där.




Det berömda godisbordet hemma hos mina föräldrar. MUMS!



Fick verkligen superfina klappar detta år. Älskar att få parfym och badskum och liknande, och att nästan allt var Hello Kitty gjorde det ännu bättre. :P



Här är dem mer "nördiga" grejjerna. Haha verkligen älskar sådana här saker. Nintendodosan är en ask för "breathmints". <3 T-shirtsarna. Guitarr Hero spelet har jag spelat hela dagen idag. Måste erkänna att jag är expert. ;P


Kommentarer
Postat av: Lena Aspman

Vad glad jag blir över att du uppskattade julen och julklapparna även iår. Glöm inte " Nu är det jul igen...........och julen vara än till påska" älskar dig min lilla tjej. Mamma

2009-12-26 @ 08:39:16
Postat av: Maja

Så mycket godis, mumsigt! Är helt kär i det blåa linnet du har på dig, finfint!

2009-12-26 @ 08:56:29
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0