Dagens

Dagens outfit



Dagens kap


Jeans från NewYorker, 49 spänn.

Dagens achievements

Pallade mig upp kl 06:30 helt pigg för att ta mig till personalmötet, gick runt i centrum och hittade de lila byxorna, träffade Frida och gymmade, åkte till Lidl och handlade, åkte hem och lagade kyckling med jordnötssås...



...skulle även börja måla i hallen, men fastnade framför dokumentären om "octomom" (en kvinna som har 14 barn(!) Helt fascinerande! Och även fast dem var sjukt många och högljudda blev jag inte avskräckt över att få barn. Verkade ändå mysigt med alla barnen på något sätt. Men själv vill jag högst ha 3 st. I mean, enough is enough!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Snygga byxor.. Hur kan de va så billiga? :S

2009-12-07 @ 17:31:32
URL: http://poemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0