Bojkottar valborg!

Idag har varit sämsta dagen ever! Enda roliga var när jag träffade min mamma... Sen har jag bara suttit hemma med chips och läsk och degat. Har fått lite gjort på websidan iaf... förutom kodningen som jag verkligen inte pallar idag så den gav jag upp. Får ge mig på det på måndag, efter en hel helgs jobb.
Nu ska jag laga mat sen typ sova eftersom jag ska upp imorgon. :S
PussDolly som alltid lägger sig i ens famn och tröstar när man är nere. Psycho är lika gosig, fast han inte bor här längre.




Kommentarer
Postat av: Karin

självklart får du det. :) jag är 23 år! kram kram

2010-05-01 @ 14:08:19
URL: http://karinbylund.blogg.se/
Postat av: Lena

Tack! Mamma

2010-05-02 @ 14:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0