Söderkärlek

Idag har det varit full rulle. Har hängt på söder hela dagen med min syster och killkompis. Vi har fikat, shoppat, vandrat omkring och tjattrat om allt från mode till anarki. Blir så när man umgås med lite blandat folk. Alltid lika intressant. :)
Fick iaf med mig en kavaj/jacka (den är mer brun än på bilden) från myrorna och gummistövlar som ser ut som vanliga skor, alltså gummiskor, från Scorett.
Hittade bästaste inredningsbutiken i "Ringen köpcentrum". Butiken heter Bolagret och är lika billigt och soft som IKEA. Fann en jädra massa saker jag ska köpa nån gång när jag orkar bära/är med nån som har bil.
Var också inne på en otroligt söt butik med en massa vackra kläder "morigirl style". Wild Roses heter den.
Efter shoppingturen åkte vi hem till mina föräldrar och firade min syster som fyller år. Fick smarrig smörgåstårta och frukttårta. :D











Kommentarer
Postat av: ifranks

fina saker :D

2010-02-13 @ 10:38:05
URL: http://ifranks.blogg.se/
Postat av: Del

Söder och anarki,trevligt sällskap och latté. kan det bli bättre?

2010-02-14 @ 00:42:36
URL: http://www.kommandot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0