varför visdomständer?

Förstår inte varför man får dem? Ska man helt plötsligt i 20-årsåldern byta kost till stora bitar svårtuggat kött eller?
Jag var hos tandläkarn i år efter att ha hoppat det i fyra år innan, och tandläkarn säger till mig: Du har små hål i dina visdomständer, vill du vänta med dem?
Jag: VA? E dem uppe? Jag har inte kännt någonting.
Efter det har jag spatserat runt bland vänner och bekanta och skrytit om att mina visdomständer inte alls gjorde ont när dem kom upp. Jag kände inte ett dyft!
Hah! Varför gör det så jävla ont i käften då? Varför, tandläkarn? LIER!

Kommentarer
Postat av: Girly

HIHI men jag tycker inte om semlor ju;P



Mina visdomständer gjorde ju grymt ont, men nu har jag ju opererat ut den värsta av dem.



Syns i morgon ska bli jätte skoj.

Puss min älslade syster!

2010-02-17 @ 02:29:49
URL: http://girlysworld.blogg.se/
Postat av: Lena

Usch, jag tycker att visdomstandstiden var hemsk. Det är en gammal kvarleva som nutidens människor inte behöver. Kram

2010-02-17 @ 08:18:58
Postat av: Girly

Syns snart puss Girly

2010-02-17 @ 17:12:17
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0