010110

Jaha... så var det ännu ett nytt år!
Gårdagen spenderades med min pojkvän, syskon och vänner. Vi lagade och åt god middag, drack champagne och spelade spel. Summan av kardemumman alltså en väldigt chill nyårsafton.
Eftersom det blev rätt sent sov nästan alla över i vardagsrummet. Och när vi vaknade idag beställdes två familjepizzor och tre flaskor cola, haha. Blev inget billigt kalas, vilket MIN portmonä fick stå för??? ;P
Sedan har jag spenderat resten av dagen framför tv:n, tittandes på "The wizard of OZ", "Charlie and the chocolate factory" och nyligen "Star wars episode 1". Nu sitter jag i Photoshop och är snart klar med ett litet collage!











Kommentarer
Postat av: Girly

Vart en rikigt lyckad kväll:)

2010-01-02 @ 02:31:19
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0