ikea

Kom nyss hem!
Har varit borta sedan 12 idag, jag och Frida gick runt i mer än FYRA timmar på Ikea och shoppade.
Hittade en jättefin sänggavel som var sänkt från 699 till 299, så den slog jag till på. Eftersom jag nu hade gjort ett sådant kap och köpte en så billig gavel istället för en hel säng (vilket jag först hade planerat) som hade kostat 1299 så tyckte jag att jag kunde ta flera extra saker. Så jag gick och plockade på mig en himla massa grejjer och trodde jag skulle tjäna på detta, men det slutade med att jag spenderade nästan dubbelt så mycket pengar än vad jag hade planerat för i början. :S
Varför blir det alltid så att man tänker att allt e så billigt så man kan ta en sån liten sak... och en sån... men i slutändan blir allt typ 40 000?! Fast det glömmer man bort till nästa gång. Så man tar en sån liten billig sak... och en sån... och en sån!

Fick iaf bland annat med mig:
Sänggavel
matta
överkast
klädställning
galger
två lampor
nån sort ihopvikbar fotölj
bricka
uppläggningsfat
tårtunderlägg
ljus
handdukar
lakan
kudde
ramar
minivisp till att skumma mjölk
glasskopa

Allt mycket behövligt!







Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Äsch skofetisch isf. Eller helt enkelt bra smak ;)

Oj vad mycket!

2010-01-25 @ 12:59:54
URL: http://gummibollen.blogg.se/
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

å va kul med ikea :D

Ha en fin kväll

Kram

2010-01-25 @ 18:10:28
URL: http://www.sunstreet21.devote.se
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja du , jag älskar ju det jag gör och jag sitter ju med det 3 dagar i veckan + helger och kvällar på heltid..är jag inne i ett flow så går det av bara farten =)

2010-01-25 @ 18:28:34
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: fridis

Men du fick med dig många fina saker hem iaf! (;

2010-01-26 @ 19:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0