drömmer mig bort!

Har suttit vid datorn innan och efter jobbet och kollat efter nånstans att försvinna och olika utbildningar som fungerar internationellt.
Vet inte hur jag ska fixa hus och arbete i typ Spanien, Italien, Nya Zeeland eller annat mysigt varmt land, men på något sätt ska det väl gå?
Om man utbildar sig i Stockholm, tjänar lite pengar... och sedan bär det av?! :)
Sitter och dagdrömmer om ett gammalt hus i en grönskande lund, med stor trädgård och en liten by alldeles intill. Jag och baby har två söta ungar, en pojke och en flicka och flera små kattungar. Jag arbetar antingen som konditor i byn/staden som ligger i närheten eller hemifrån med design.
Haha spännande att se vad som händer, kanske fastnar i Väsby i en liten lägenhet hela livet. Hujedamig!

Denna låt lyssnar jag på just nu.
Laleh - Kom Tilda


Kommentarer
Postat av: Sofia

SV: Där dregkedjan ska vara, har sett dem men var liksom inte riktigt de materialet jag ville ha men funderar faktiskt på det :)

Hoppas du hittar en utbildning du gillar för då brukar utlandet ge dig möjligheterna ;)

2010-01-23 @ 12:44:13
URL: http://gummibollen.blogg.se/
Postat av: Lena

Jag är helt säker på att du kommer att infria dina drömmar! Du är smart, söt och envis och klara dig med ditt sunda förnuft i alla situationer. Kram

2010-01-23 @ 14:43:38
Postat av: Girly

Klart vi ska till Spanien:)

Hela familjen:)

2010-01-24 @ 03:23:27
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0