Jobbish!

Har jobbat rätt mycket denna vecka så har uppdaterat rätt lamt. :P Idag var det inventering så jag kom nyss hem. Men det var rätt trevligt iaf. Vi blev bjudna på mat, läsk och godis och det gick rätt smärtfritt. Dock har jag en massa nummer snurrandes i huvudet så lär ju inte kunna somna på ett tag.
Ska titta på en film med baby nu och så börjar jag inte förens fyra imorgon. Sedan är jag ledig i fem dagar, skööönt! Ska softa en massa, rita och fortsätta på ett projekt jag håller på med. Så håll utkik! ;)

Hittade några nya favoriter från Chicy. Vill gärna ha dem, men jag beställde två tröjor förut som jag blev besviken på. Var inte alls det materialet som det såg ut att vara och dem såg inte lika bra ut på mig som modellen. Haha det kanske dem aldrig gör men... Har ni någon erfarenhet av beställningar därifrån?!


Stor skön tröja 599:-


Jacka 1299:-


Högklackade kängor 799:-

Kommentarer
Postat av: Esmeralda

haha jaa det får du göra. Kolla i second hand butiker, de har en massa :) speciellt kring mänavdelningen :) kram

2010-01-08 @ 11:47:42
URL: http://ndotter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0