Nästa: URF 2010!

Sitter här och fryser och drömmer mig bort till värmen och fina minnen. Har varit på många olika ställen på sommrarna och en tradition är Uppsala Reggae Festival.
Har varit där 5 år i rad och det är alltid lika mysigt. Även fast det har regnat någon dag varje år gör det inget pga den sköna musiken och människorna. Plus att jag haft stövlar. Det här året tror jag blir extra speciellt eftersom en speciell grejj kommer hända. Jag kommer ha en ny frisyr även detta år, men det är inte grejjen. :P


2007

2008

2009


Kommentarer
Postat av: Lena Aspman

Vilken är den roliga grejen då? Kanske att jag ska följa med? Kram

2010-01-08 @ 23:21:07
Postat av: Girly

Och du är alltid lika söt i vilken frisyr du har:)

Puss Helena

2010-01-09 @ 05:21:07
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0