konstnärlig kaos?

Blev smygfotad idag och märkte vilket kaos jag arbetar i. Fast jag gillart! Resten av lägenheten är "var sak på sin plats" och allt måste vara perfekt. Men skrivbordet är det alltid kaos på. Blir ofta att om målarsakerna ligger i lådor i hyllan orkar jag inte ta fram det och jag sätter på en film istället, men om dem ändå ligger där kan jag väl måla lite, hehe.
Idag har jag skickat in en ansökan till Originalare utbildning och friskat upp mina html skills. Har ju inte gått någon ordentlig kurs utan lärt mig själv från internet. Sitter och skissar på en ny hemsida till min farsa, vilket är bra att öva på eftersom innehållet redan existerar, så får se om han vill ha den. Och sen en till min arbetskamrat som har eget företag inom textil och inredning. Jag kan ju designen, men de e svårare med kodningen. Men jag kan nog allt! Som Lotta! :D






Kommentarer
Postat av: Ida We

Hm... Det är bara så jobbigt ibland när man börjar känna saker som man inte vill känna... att man inte kan bestämma att det bara ska försvinna. Lite så ungefär. Det var faktiskt meningen att ingen skulle fatta... Jag är så van att folk inte läser mina inlägg, bara mina vänner nästan, trodde inte att nån skulle undra... :P

2010-03-22 @ 22:07:58
URL: http://idawe.blogg.se/
Postat av: Girly

Glöm inte vårat företag puss

2010-03-23 @ 14:23:11
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0