Börjar friskna till!

Har legat hemma hela veckan med mer feber och värk än jag kan komma ihåg att jag nånsin haft, (svininfluensan?) Var hos läkaren och fick penicillin osv så i helgen har jag mått mycket bättre.
Tog mig i kragen och diskade upp all disk som samlats under veckan, tvättade och städade. Har även vaknat upp varje natt med kryp i benen, så var tvungen att cykla lite med träningscykeln, som vi fått av min svärmor, nyss. Hoppas att det funkar.
Dessutom var jag en sväng förbi mässan i kyrkan på Söder. Väldigt fridfullt och skönt att komma bort från tvn vilken jag legat och tittat febrilt på hela veckan, har ju inte orkat göra annat.
Så det blev lite nytändning, jag lagade supergod mat när jag kom hem, käka chips och dipp (uppskattar smaksinnet otroligt mycket efter man varit så täppt i näsan och inte kännt någon smak när man ätit), läste lite och lyckades göra klart en design på en tshirt.
Hoppas skapandet stannar en stund nu, hatar när det smiter.


Kommentarer
Postat av: Helena

Skönt att du mår bättre många kramar

2009-11-18 @ 08:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0