Battle

Låg bakis för första gången på typ 6 månader igår. Därför har jag inte orkat blogga nånting. Det var rapbattle så det var lite annorlunda och kul att gå ut för en gångs skull :). Men det var bara min kille och tre av våra kompisar som anmälde sig så alla kände ju varandra, hehe. Men det var soft iaf. Lägger upp video sen.
Sen ska jag enbart hålla på med arbetsprover nu så blir inte mycket tid till att blogga, men lägger upp det jag gör under tiden, iaf de grejjerna som inte är givna uppgifter. Då kan ju nån sno mina idéer. ;P
Nu ska jag till jobbet, laters!

Kommentarer
Postat av: Girly

Hörs senare puss Syster

2010-02-06 @ 15:45:29
URL: http://girlysworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0