mys mitt i veckan

Älskar att ligga kvar i sängen på morgonen mitt i veckan när man inte jobbar. Så där låg jag några timmar i morse och myste med en film och frukost.
När jag var färdigmyst tog jag mig ner till solariet och sedan träffade jag Helena för en fika, bästa cappuccinon på Waynes! Sedan begav det sig till familjen för mer fika (paj och glass) och mer mys med deras katter. :P Min lilla Dolly ska kastreras på måndag! Hon skriker så förfärligt när hon löper så man får knappt sova. :S Hoppas verkligen att det blir bättre nu.





Min typ första bra helfigursbild eftersom jag inte har nån spegel hemma. :P


Kommentarer
Postat av: Biz

sv: Tack :D

2010-01-21 @ 09:33:07
URL: http://pinkbiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0