favorit i repris

Skönt att sommaren är här så man åtminstonde kan sitta på balkongen och läsa bok när man är sjuk, då man inte orkar göra annat.
Känns fortfarande som rakblad i halsen varje gång jag sväljer, men är åtminstonde lite piggare nu. Har sovit typ hela måndag och tisdag så idag orkade jag plocka upp lite i lägenheten, som såg ut som crap.
Hoppas hoppas jag mår bättre till helgen så man orkar göra åtminstonde något litet kul. Vill till IKEA och köpa grejjor till balkongen! (Hint till Fridis eller Emilia & Oskar.) ;D

Har en typ likadan bild från förra sommaren, fast då med lite mer lättsmält läslektyr, haha:




Kommentarer
Postat av: Lena

Om du vill göra något roligt till helgen så är det "smaka på stockholm" i Kungsan på söndag. Hans spelar med sitt band. Kram

2010-06-03 @ 20:31:13
Postat av: Tilda

ååh de ska jag gå på om de fint väder :) Ska du och pappa gå? kram

2010-06-03 @ 22:33:58
URL: http://sweetstreet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0